Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9355282
Finns det någon i Göteborg som har en Rose & Rebellion som vi kan få prova? Den stora modellen med sittyta >50cm... Har precis provat Connecta och Tula och eftersom jag redan har svårt att bestämma mig (båda skulle funka), tänkte jag testa ännu fler innan jag köper :)
#9355500
Jag har en R&R Preschool. Men jag finns i Trollhättan tyvärr. Är det toddler connecta du har provat? Är lite nyfiken på den eftersom jag älskade min Connecta Integra.

Men jag kan varmt rekommendera R&R Den är otroligt bekväm och avlastar guddomligt bra. Men den är nog inget för väldigt smala personer. Den vadderade delen av midjebältet är ju ganska lång. Min snart 3,5åring sitter jättebra. Men sittytan är aningen bred fortfarande, fast inte så det stör. Även storasyster, som väger 26 kg och har stl 128-134 på sina kläder, sitter bra. Men henne skulle jag aldrig orka bära runt på. Kanske ska tilllägga att jag bara burit på ryggen, och inte tänker testa magbärande heller.
#9355540
Ja det är toddler-varianten jag provat. Sonen är rätt lång och han hade inte stöd riktigt ända ut i knävecken... Men den skulle absolut fungera! Hade velat prova r&r innan köp - synd att du finns så långt bort. Får jag inget napp kanske vi får göra en utflykt nån helg - Trollhättan är iaf närmare än nån butik... Kommer prova Wompat oxå innan jag bestämmer mig...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?