Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9357125
Jag tipsar om vävd sjal om du är sugen på en till. Alltid bra att prova båda varianterna ju :tumup:
Jag är en väldigt varm person men bar min Snigel i en Hoppediz hela sommaren när han var nyfödd. Det är den supertunna varianten, men ändå otroligt bra stadga måste jag säga. Inte för tunn heller, den skar liksom inte in alls i axlar och så.
Jag bar i trikåsjal hem från bb, det var enda gången sen körde jag bara vävd så det är ju en smaksak, därför jag tipsade om att prova en vävd innan du köper på dig flera trikåer. ;) Köp en begagnad vävd här på forumet och prova! =)
Ellevill Zara ska tydligen vara sval, men den gillade inte jag då jag tyckte att den gled och jag fick göra om knytningen hela tiden. Fast då var ju mitt barn större, funkar kanske bättre med nyfödd. Men det är min personliga åsikt, vet flera som avgudar sjalen så alla sjalar passar inte alla.

Du bor inte i närheten av någon sjalbarnare? Kan ju provklämma kanske och se vad du känner innan köp =)

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?