Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9349347
Har en tjej på två månader som jag gärna skulle vilja bära i bärsele eller bärsjal men vi får det inte att fungera riktigt. Om hon sover kan det fungera kortare stunder men sen börjar hon skruva på sig - det verkar som om hon inte gillar att sitta fast...

Någon som har något tips? Skulle vara så skönt att kunna bära henne, dels hemma om man behöver ha händerna fria och dels ute på promenad där det inte fungerar med vagn. Vi har dels en elastisk sjal och dels en ergobaby med spädbarnsinlägg.
Användarens profilbild
Av Cisco
#9352867
Verkar som att många barn när de är så små inte vill sitta och vara vakna i sjalen någon längre tid, i alla fall inte om man sitter eller står still..Det brukar ge sig när de blir lite större och vill titta sig omkring mer.
Konstant rörelse brukar annars vara ett knep att ta till. Sitta och studsa lätt på en pilatesboll, och man nu vill sitta, är något många här praktiserar.. Annars gå runt, göra vardagliga saker så att kroppen rör sig hela tiden. Annars tänker jag att du får ta upp bebis och vänta tills hon börjar bli lite sömnig igen och då stoppa ner henne i sjalen/selen.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?