Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marmite
#9348396
Nån som har en wompat toddler i Göteborg som vill ses så jag och Ingrid kan få prova? Jag tror nog det är selen som bäst uppfyller mina krav men vill gärna prova innan jag beställer en såpass dyr sele med så lång väntetid... Vi bor i västra Göteborg men kan ses lite var som!
Användarens profilbild
Av Mikaela
#9348400
Jag har. Men jag vet inte när vi skulle kunna ses, jobbar den här veckan.
Användarens profilbild
Av marmite
#9348403
Lysande! Vi har inte bråttom, är sjuka nu ändå... Vi kan väl se framöver? Brukar du vara ledig fredagar annars?
Användarens profilbild
Av Mikaela
#9348414
marmite skrev:Lysande! Vi har inte bråttom, är sjuka nu ändå... Vi kan väl se framöver? Brukar du vara ledig fredagar annars?
Jag blir arbetslös om typ 1-3 veckor (det är inte klart när än) och då har jag all tid i världen :?
Användarens profilbild
Av Anna
#9350395
Vi har inte en toddler, eller det är inte vad vi beställde men vår verkar vara rätt stor. Vi använder den inte så vill ni låna och provbära lite så får ni gärna det.
Användarens profilbild
Av marmite
#9351431
Anna skrev:Vi har inte en toddler, eller det är inte vad vi beställde men vår verkar vara rätt stor. Vi använder den inte så vill ni låna och provbära lite så får ni gärna det.
Sånt snällt erbjudande! Jag provade ju er när vi sågs (förra våren?) men då var ju I pyttig... Har beställt en nu ändå, tror inte det kan bli fel egentligen... Betalade för 11 dagar sen så den kommer nog rätt snart. Längtar!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?