Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9345411
Hej alla!
Jag hade fruktansvärt huvudbry om vilken sele vi skulle köpa men valet föll på en manduca. Nu är vår lilla tjej 3 veckor och manducan klarar jag mig inte utan. Hon somnar direkt i den och verkar trivas bra :))
MEN när jag bär henne tycker jag att hon hamnar så långt ner att näsan liksom trycks in i min bröstkorg. Jag har knäppt babyinsatsen på det högsta läget.
Är det remmarna som går över axlarna som behöver stramas åt eller gör jag något annat fel?
När min sambo bär sitter hon mycket bättre..
#9352067
Jag undrar samma sak, hur undviker man att näsan trycks in i min bröstkorg? Jag försöker vända på bebisens huvud men han vänder tillbaka. Kanske att man borde dra åt remmarna över axlarna mer, som du skrev, så att bebisen kommer upp lite mer? Det var ju ett tag sedan som du skrev så kanske har du redan hittat ett svar på din fråga? I så fall får du gärna berätta! Du skrev att du satt insatsen på högsta läget, håller bebisen armarna inne i selen då? Min bebis verkar vilja hålla ut armarna men det blir trångt pga insatsen... Det blir liksom att armarna trycks mot insatsens kant.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?