Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hatschepsut
#9344904
Hej.
Ny på forumet och skulle behöva lite hjälp på traven.

Jag och sambon har burit vår dotter sen hon föddes. Det lättaste sättet att få henne att somna på.
Vi började i en trikåsjal och sen gick vi över till Mei tai och Manduca.
Mei taien är hemmasydd av sambon och den känns lite för varm. Manducan var vi inte kompisar med i början innan hon blev lite större. Problemet nu är att jag blivit mycket mindre än innan och det känns som att Manducan börjar bli för stor för mig.

Så jag behöver tryckas in på rätt spår. Jag är sjukt sugen på en vävd sjal, men det är en djungel.
Suktat efter gåsar men problemet är att jag gillar klara färger och regnbågar. Jag vill bära mycket ute i sommar och när vi ska till Grekland i juni. Så är det ju det här med storlek. Sambon är 179 och smal. Jag är 162 och smal. Han har problem med ryggen och behöver avlastas ordentligt så jag gissar att han behöver mycket tyg.
Dottern är nu sju månader.

Hilfe! :heart:
Användarens profilbild
Av keramikkarin
#9345250
Köp några vävda begagnade! En Didymos, en Girasol, kanske? Och pröva er fram. Finns det någon att prova hos? Sjalträffar, få testa andra sjalar?
Användarens profilbild
Av SCSI
#9345269
Ja, det är bara att köpa och testa - de ni inte gillar lägger ni ut på säljes igen!
Easycare och amazonas carrysling har jag tyckt är rätt svala, och bambuviskossjalar (tex lennylamb).
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?