Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av greentuv
#9338525
När man använder spädbarnsinlägget ska fötterna då per automatik vara inne i selen, på deras hemsida så hänger fötterna ut i instruktionsfilmen för nyfödd men på tex knyt-ans hemsida så visar dom att fötterna ska va inne när bebis sitter i inlägget.
Hur länge ska/kan man använda spädbarnsinlägget? Vår tjej är 2,5 månader nu och vi har henne i inlägget med fötterna ut men är det kanske fel då? borde fötterna va inne i?
#9338682
AislinCarys skrev:När du sätter i henne, lägger henne mot din axel, vad händer då med benen? Drar de fortfarande upp sig i groda? I så fall, försök med fötterna inne. Det varier från barn till barn, jag har varit med om 4 veckors bebisar som vägrat groda och tryckt ut benen, och 4+5 mån bebisar som fortfarande grodar.

Nej hon grodar bara när hon är trött o typ sover annars hänger hon =)
Provade lite igår men tror att hon är för stor för att få in fötterna, iaf utan att de blir vikt på dom så de e nog bra som det är med fötter utanför, hon sitter i inlägget än dock annars vet ja inte hur ja skulle få henne högt nog .
#9338693
Sim AislinCarys skriver kan det vara väldigt lika från barn till barn hur barn vill sitta.

Enligt Manduca själva så har barnen benen innanför i början men när de är lite större, men fortfarande för små för att sitta utan inlägg, så sticker fötterna ut lite men. Jag tycker inlägget fungerar bra oftast men under en mellanperiod kan det bli lite så att de är för stora för inlägget men för små för att sitta utan.
#9339064
KATARINA skrev:Sim AislinCarys skriver kan det vara väldigt lika från barn till barn hur barn vill sitta.

Enligt Manduca själva så har barnen benen innanför i början men när de är lite större, men fortfarande för små för att sitta utan inlägg, så sticker fötterna ut lite men. Jag tycker inlägget fungerar bra oftast men under en mellanperiod kan det bli lite så att de är för stora för inlägget men för små för att sitta utan.
Tack för svaret =)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?