Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bara Anna
#9332056
Första promenaden ute planeras efter hemkomsten med vår lilla Vilda och invigning av Beco. Men jag, som inte har burit så liten på våren tidigare funderar: Hur mycket/litet bör jag klä på henne? Hur många lager? När vi väl kommer iväg lär klockan nog vara runt 13 - 14 nånting och temperaturen säkert nära 10 grader. Funderar på en heldress med insydda fötter och ett tunnare teddy-plagg/overall för utebruk. Vad tror ni? Räcker det? Blir det tom för varmt kanske? Mössa blir en tunnare bomullsmössa. Kommer säkerligen kunna (har inte provat ännu) knäppa min jacka runt om vid behov.
Av Exem
#9332064
J, en vecka gammal, har på sig exakt det där :tumup: Han har blivit för varm en gång men då var jag det också o vi hade åkt buss.. Annars bra kläder!
Användarens profilbild
Av Bara Anna
#9332160
Tack för svaret Exem! Hade vare sig ro eller energi att vänta på svar så jag drog ut nästan direkt ändå. Någon gång måste man ju våga lita på sin intuition.... V hade det så gosigt så i sin sele och somnade nästan på en gång! Lagom varmt blev det också.
Användarens profilbild
Av Imina
#9334995
Min lilla är så vindkänslig. Kapar din tråd nu för att få tips om hur man bär ute när det blåser, hoppas det är ok :). Försöker göra lä för henne, men ofta virvlar vinden in och stör henne (hon tappar andan). Hur löser ni det?

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?