Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9309957
Jag har ingen wombat. Men är det samma tyg på båda sidor av selen? Den wombat jag har provat hade två olika tyger, så frågan är om sjaltyget eg. påverkar bäregenskaperna om andra sidan av selen har en annan typ av tyg?
#9310127
kronärtskocka skrev:Jag har ingen wombat. Men är det samma tyg på båda sidor av selen? Den wombat jag har provat hade två olika tyger, så frågan är om sjaltyget eg. påverkar bäregenskaperna om andra sidan av selen har en annan typ av tyg?
Jamen så kanske det kan vara! :D
#9311164
CrazyMagpie skrev:Har ingen wompat, men det tror jag inte. Känns som om yttertyget mest är dekor och att det är skärning, vaddering etc. som påverkar mest - frågan är väl mer vad som är snyggast?! 8)
Du har så rätt! Jag frågade tillverkaren och nu är en Wompat beställd! :mrgreen:
#9311168
Droppen skrev:
CrazyMagpie skrev:Har ingen wompat, men det tror jag inte. Känns som om yttertyget mest är dekor och att det är skärning, vaddering etc. som påverkar mest - frågan är väl mer vad som är snyggast?! 8)
Du har så rätt! Jag frågade tillverkaren och nu är en Wompat beställd! :mrgreen:
:vågen:
Vad har du valt för någon?
#9311171
Nina & lilla J skrev:
Droppen skrev:
CrazyMagpie skrev:Har ingen wompat, men det tror jag inte. Känns som om yttertyget mest är dekor och att det är skärning, vaddering etc. som påverkar mest - frågan är väl mer vad som är snyggast?! 8)
Du har så rätt! Jag frågade tillverkaren och nu är en Wompat beställd! :mrgreen:
:vågen:
Vad har du valt för någon?
Det var ju en himla massa att välja på men det blev till slut Marimekko 3 med svarta straps. Är rätt förvånad själv - egentligen inte alls mina färger men jag hoppas vi kommer trivas tillsammans! :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?