Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Droppen
#9309330
Min är just nu Boba men är sugen att testa någon annan! :P
Dock inte Ergo, Manduca eller Angelpack.
Av Isadora
#9309351
Beco Soleil! Skönaste selen jag haft någonsin. Och riktigt mysig för bebis, med skön vaddering på rät ställen. Mjuka sköna remmar som inte skär in någon stanns. Och så tycker jag så mycket om väskan man kan köpa til också. Men den fungerar bäst när manbär på magen.
Min 3åring sitter fortfarande skönt, även om det så smått börjar bli dags att byta till en större sele. Eller det kansk jag kan slippa om någon kan hjälpa mig att konstruera ett par fotstöd?
Av LillaGrodan
#9309399
Gillar Boba, men favoriten är Oh snap (så tråkigt att den inte har ett huvudstöd dock). Har tänkt att inhandla en wompat när yngsta blir lite större, då jag gärna vill testa en sådan.
Av Erika H
#9309402
Varför inte ergo? Original funkade inte för mig, men ergo performance är faktiskt den enda sele jag kunnat bära i utan att få ont. Axelbanden har en speciell form. Jag är rätt kort, men maken som är normallångt gillar den också. Vi använder den till treåringen, men bebisen åker bäst i sjal än.
Användarens profilbild
Av Libo
#9309403
Beco butterfly när hon var lite mindre, nu :loving: jag tula toddler!
Av mammatillE
#9309419
Älskar just nu min wompat toddler! :loving: minus med wompat o småttingar tror jag dock är att det är lite knöligt att amma i den - tröga remmar. Sen är den ju fiiin!
Av LillaGrodan
#9310816
CrazyMagpie skrev:Tula Toddler alla gånger, eller ja, från 80cm/ett år iaf... :wink: :vågen: 8) :heart:
Vill ha, men är alldeles för liten :(
Användarens profilbild
Av marmite
#9310827
Jag har inte hittat min favoritsele än, tror jag... Har insett att jag älskar gemini för axelbanden som går att korsa men blir TOKIG på att spännena har tvåhandsfattning. Boba går inte att korsa axelbanden på och jag trodde inte det skulle spela någon roll men jag bär visst mer på mage än jag föreställt mig och med ytterkläder på både mig och barnet blir det väldigt korvigt att få på i utan att kunna knäppa loss och korsa axelbanden. Ska prova soleil när jag hälsar på syrran i aspudden och visst är det väl så att axelbanden på wompat går att korsa?
Användarens profilbild
Av milimani
#9311531
Av de jag använt när mina barn var små är ergo oslagbar. Hade även beco butterfly, manduca, angelpack och connecta. Nån mer som jag inte minns hade jag också. Men ingen var bättre och skönare än ergon :loving:
Användarens profilbild
Av mymlan
#9311633
Jag var jättenöjd med min Ergo. Slet ut den helt. Sen när han var lite större hade jag Patapum Toddler, gillar även att den är så stilren.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?