Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Dagens viktigaste omröstning! Vilken sjal till Wompat?

1. Zara Tripurple
8
44%
2. Oscha Matrix
10
56%
3. Annat
Inga röster
0%
#9307702
Andelle skrev:Har du en Matrix du ska skicka in alltså?
Jag har en zara sedan två år, jag har beställt en matrix på oschas rea, och så har jag även erbjudits en möjlighet att göra en wompat av en lila kugghjulssjal som en här på forumet har! Hon vill dock inte klippa i den om hon inte får ihop ett par personer till att dela sjalen med. Jag har alltså flera möjligheter och därmed beslutsångest!
#9308224
CrazyMagpie skrev:Jag tycker ju att den där kugghjulssjalen låter som en väldigt passande sjal att förvandla till en sele! :D
Ja den är också riktigt snygg!

Jag har mycket att grubbla på. Tyvärr tror jag att maken skulle vägra ha på sig både zaran och lila kugghjul, matrix däremot.. :?
#9308331
smurfis skrev:
CrazyMagpie skrev:Jag tycker ju att den där kugghjulssjalen låter som en väldigt passande sjal att förvandla till en sele! :D
Ja den är också riktigt snygg!

Jag har mycket att grubbla på. Tyvärr tror jag att maken skulle vägra ha på sig både zaran och lila kugghjul, matrix däremot.. :?
De går inte att få dubbelsidiga då? Eller är det kke bara babyhawk mei-taierna? 8)
#9308545
CrazyMagpie skrev:
smurfis skrev:
CrazyMagpie skrev:Jag tycker ju att den där kugghjulssjalen låter som en väldigt passande sjal att förvandla till en sele! :D
Ja den är också riktigt snygg!

Jag har mycket att grubbla på. Tyvärr tror jag att maken skulle vägra ha på sig både zaran och lila kugghjul, matrix däremot.. :?
De går inte att få dubbelsidiga då? Eller är det kke bara babyhawk mei-taierna? 8)
En sele blir nog knepigt att göra dubbelsidig, tänk alla spännen. :? Annars hade ju det varit den ultimata lösningen! :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?