Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9205303
gurkan skrev:Jag vill slå ett slag för Boba! Jag är 162 cm och väger 48 kg och bar senast 4,5-åringen på 18 kg och 110 cm utan problem. Klart att lilla barnet är bekvämare, med sina 11 kilo som drar 86/92 i kläder just nu. ;)
Jag tyckte att det kändes liten (sittytan) redan när min yngsta var 2,5. Bytte till en Oh snap då. Har ungefär samma kroppsmått som du, aningens mindre bara.Besvärligt när man är liten att hitta en sele med riktigt bred panel...
Av anpa
#9205411
LillaGrodan skrev:
gurkan skrev:Jag vill slå ett slag för Boba! Jag är 162 cm och väger 48 kg och bar senast 4,5-åringen på 18 kg och 110 cm utan problem. Klart att lilla barnet är bekvämare, med sina 11 kilo som drar 86/92 i kläder just nu. ;)
Jag tyckte att det kändes liten (sittytan) redan när min yngsta var 2,5. Bytte till en Oh snap då. Har ungefär samma kroppsmått som du, aningens mindre bara.Besvärligt när man är liten att hitta en sele med riktigt bred panel...
Jag har också en boba till min 2,5-åring. Gillar den skarpt (är bara 152 cm) men tycker ändå den börjar kännas liten. Funderar på en wompat nu faktiskt.. Tycker också det är svårt, de flesta selar är för små..
Användarens profilbild
Av Labyrint
#9205412
Boba sitter oftast inget vidare på långa personer heller och jag upplevde den också som liten. Tula toddler älskar jag :) Nackdelen med den är ju att den är för stor för många, men på ts borde den vara jättebra.
Av anpa
#9206411
anpa skrev:
LillaGrodan skrev:
gurkan skrev:Jag vill slå ett slag för Boba! Jag är 162 cm och väger 48 kg och bar senast 4,5-åringen på 18 kg och 110 cm utan problem. Klart att lilla barnet är bekvämare, med sina 11 kilo som drar 86/92 i kläder just nu. ;)
Jag tyckte att det kändes liten (sittytan) redan när min yngsta var 2,5. Bytte till en Oh snap då. Har ungefär samma kroppsmått som du, aningens mindre bara.Besvärligt när man är liten att hitta en sele med riktigt bred panel...
Jag har också en boba till min 2,5-åring. Gillar den skarpt (är bara 152 cm) men tycker ändå den börjar kännas liten. Funderar på en wompat nu faktiskt.. Tycker också det är svårt, de flesta selar är för små..
De flesta selar är förstås för stora för mig skulle det ju stå.. (för små för lillan dock..)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?