Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av iirislotta
#9152250
Jag vet inte om det nu är helt fel ställe for den här men frågar i alla fall ;-) Jag hörde att ni på sjalbarn gav Prinsessan Victoria en sjal eller kanske en bärsele samt information över ergonomisk sätt att bära barn när hon fick Estelle. Vi i Finland skickade familjen också en wrap tai. Har ni hört någonting over gåvan efteråt? Vet ni om den har använts? Vi har inte hört något, tyvärr. Nu fins det också ett foto i en finsk tidning av prinsessor, den lilla hänger i en BabyBjörn och den större bär henne, och den ser inte så bekvämt ut :roll: Jag är ganska ledsen om de har fått många bra sjalar eller bärsele och ändå använder een BabyBjörn. Estelle är redan så stor att hennes fötter hänger på Victorias knän...
Användarens profilbild
Av Asia
#9152288
jag visste inte att det blev något av det :hmm:
Av iirislotta
#9152404
Asia skrev:jag visste inte att det blev något av det :hmm:
Nå du vet det säkert bättre än jag... Jag har bara hört att ni planerade och trodde att det blev något. Jag undrar vart vår gåva gick.
Användarens profilbild
Av Kileane
#9152606
Jag såg också bilden, det ser faktiskt inte bekvämt ut... Så tråkigt att höra att hon fått fina ergonomiska bärdon i present och ändå inte väljer dem, kan det måhända vara för att BabyBjörn är svenskt och hon vill använda svenska märken? Visst har de en Brio-vagn också.

Lägger in en bild för den som vill se.
Bild
Av iirislotta
#9152942
jag antar att de "måste" använda babybjörn.... Så synd, det är så trevligt att se att hon vil bära estelle, det sku vara så mycket bättre med en bra säle eller sjal. Och jag är också lite besviken att den wrap tai jag sydde inte är i bruk.
Användarens profilbild
Av Disaia
#9153454
iirislotta skrev:jag antar att de "måste" använda babybjörn.... Så synd, det är så trevligt att se att hon vil bära estelle, det sku vara så mycket bättre med en bra säle eller sjal. Och jag är också lite besviken att den wrap tai jag sydde inte är i bruk.
I bästa fall använder de den själva hemma ;)
Av iirislotta
#9153477
^ hoppas :D men i detta fallet tror jag att jag borde ha fått något tack-brev, jag vet att många har fått en. Kanske har den gått vilse i posten...
Användarens profilbild
Av Disaia
#9153709
iirislotta skrev:^ hoppas :D men i detta fallet tror jag att jag borde ha fått något tack-brev, jag vet att många har fått en. Kanske har den gått vilse i posten...
Jag tycker att det vore mot alla ettikettsregler att skicka tackbrev bara till dem som gett presenter som kommit till användning! Skickar man tackkort så måste man väl ändå skicka till alla!? Ni kan inte ha missat att ange er adress?
Användarens profilbild
Av Wickz
#9153718
Hon behöver ju inte använda svenska märken. jag trodde att det blev så att någon som hade ett företag här gav och att det var just svenskt det hon fick? och nej det ser inte bekvämt ut, lite förvånad är jag...
Användarens profilbild
Av Wickz
#9153735
Jag mailade faktiskt till den nu :oops: Jaja jag vet det går troligen inte fram men ändå
Av iirislotta
#9153811
jo, jag är säker att där fanns min adres. Jag hat också skickat email men ingen svar på det helle. Kanske borde jag meila en gång till.
Användarens profilbild
Av moggleif
#9153862
Det där ser ju ut som om det är på skämt. Jag fattar inte. Snälla hjälp henne någon. Eller nåt.
Användarens profilbild
Av smurfis
#9344690
Jag som inte alls är monarkist på något sätt fick syn på denna bild häromdagen, och såg att den diskuterats här. Fick ni något svar om gåvorna? Blir bara så jäkla nyfiken. :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?