Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9069307
StorA klonkar men har inte blivit buren supermycket. LillA är som en fiolsträng och är skitsvår att bära i famnen. Svajig och stel. Och han har blivit buren mycket!! :hmm:
#9082879
Hell Cat skrev:
Ketronya skrev:Vår lille knodd (som blivit buren MYCKET) är som en säck potatis och hjälper inte alls till, han är totalt avslappnad i hela kroppen, att bära honom på höften är lite som att släpa runt på ett litet 10-kilos fyllo. Ett väldigt sött sådant. :fnissa:
:Hahaa: :loving:
:iagree: :loving:
#9082926
Ketronya skrev:Vår lille knodd (som blivit buren MYCKET) är som en säck potatis och hjälper inte alls till, han är totalt avslappnad i hela kroppen, att bära honom på höften är lite som att släpa runt på ett litet 10-kilos fyllo. Ett väldigt sött sådant. :fnissa:
:Hahaa:
#9115376
Att försöka sätta ned ett KLONK-barn på golvet när hen inte vill är knappast det lättaste, min lilla klonkar fast vid mitt ben istället och hänger runt benet som en liten apa :lol:

Jag får försöka att ta en bild på det någon gång, det ser nog lite eget ut.
#9116260
Nina & lilla J skrev:Att försöka sätta ned ett KLONK-barn på golvet när hen inte vill är knappast det lättaste, min lilla klonkar fast vid mitt ben istället och hänger runt benet som en liten apa :lol:

Jag får försöka att ta en bild på det någon gång, det ser nog lite eget ut.
Haha, stor igenkänning på det där, nästan omöjligt att sätta ner ett Klonk-barn som inte vill! :Hahaa: Det är den andra sidan av Klonk-myntet...
F behärskar fortfarande den tekniken, 4 1/2 år gammal :roll:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?