Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9132294
vimla skrev:
Nina & lilla J skrev:Att försöka sätta ned ett KLONK-barn på golvet när hen inte vill är knappast det lättaste, min lilla klonkar fast vid mitt ben istället och hänger runt benet som en liten apa :lol:

Jag får försöka att ta en bild på det någon gång, det ser nog lite eget ut.
Haha, stor igenkänning på det där, nästan omöjligt att sätta ner ett Klonk-barn som inte vill! :Hahaa: Det är den andra sidan av Klonk-myntet...
F behärskar fortfarande den tekniken, 4 1/2 år gammal :roll:
:iagree: Samma här...
#9332622
Hilda skrev::loving:

Jag blir alltid lika förvånad när jag lyfter oburna barn över hur tunga och "degiga" de är. De bara hänger där, utan att haka fast, jag blir trött i armarna på någon minut.
Till skillnad från mina egna som jämt och samt hänger på höften eller rygg eller i famnen, med eller utan sele/själ, så kan jag bära länge länge.
Så jag förstår de som inte förstår hur man orkar bära, skulle barnen inte hjälpa till skulle det ju vara sju resor tyngre :)
En sak med at bära barn tidigt, från början är att man själv också blir starkare successivt med ökad tyngd. Och övar upp en teknik. :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?