Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9222540
anpa skrev:Igår fick jag hem min pree-school med strl S i axel och midleband. Den är underbar! Passar utmärkt till min drygt 2,5-åring, men även 5,5-åringen kan sitta i den :-)..
Jag är supernöjd! Äntligen en sele för stora barn som inte är för stor för lilla mig.
:vågen:
#9232741
Nu är den ÄNTLIGEN här :app: gillar den skarpt !! Äv. Om jag nog inte fått till inställningarna optimalt ännu ... Vart har ni bröst spännet tex ? PÅ eller NEDANFÖR det vadderade partiet ? Har försökt kolla på bilder o det ser ut som om " alla " har det PÅ , medans på mej passar det bättre med nedanför :hmm: ( för att slippa "stryp känslan"). Känns äv. Som man bör sätta den högre än " man tror "...
...en liten reflektion: Jag tycker att den mest påminner mest om en manduca ,( medan den var lagom stor till sonen). i hur den sitter o känns på, medans tula toddler 'n jag testade av kompisen mer påminner om en stadigare sele ( typ ergo , beco) om det kan vara till hjälp för någon i valet av toddler sele :)
Jag är väldigt nöjd med den ! SNYGG som få, och med en " sjalig " känsla. :heart:
Bilder kommer !
#9234206
Mammazenita skrev:Bild
Bild
Bild
bild på wompat toddler earthy rainbow. min son är 1 1/2 o sitter kanon i den :tumup:
är VÄLDIGT nöjd !! :loving:
Jättefin, o passar dig bra!
#9297155
Jag funderar på dessa dubbelspännena under armarna.. Har så nu på vår angelpack och Malva knäpper upp dem heeeeeeeela tiden. :? Är de lätta att knäppa upp? Ska man fråga om man kan få en enkel rem istället? :hmm:
#9297206
smurfis skrev:Jag funderar på dessa dubbelspännena under armarna.. Har så nu på vår angelpack och Malva knäpper upp dem heeeeeeeela tiden. :? Är de lätta att knäppa upp? Ska man fråga om man kan få en enkel rem istället? :hmm:
Jag tycker de är ganska hårda att knäppa upp... annars får man sy en ficka att sätta över kanske ;)
#9297820
smurfis skrev:Jag funderar på dessa dubbelspännena under armarna.. Har så nu på vår angelpack och Malva knäpper upp dem heeeeeeeela tiden. :? Är de lätta att knäppa upp? Ska man fråga om man kan få en enkel rem istället? :hmm:
det är nog ingen risk att barnet kan knäppa upp dom, man får ta i ordentligt och trycka samtidigt från båda sidorna för att dom ska gå upp. dom är rejält tröga tycker jag. dessutom rätt breda så för en liten minihand är det inte så lätt att ta ett bra grepp =)
#9297862
litensoetis skrev:
smurfis skrev:Jag funderar på dessa dubbelspännena under armarna.. Har så nu på vår angelpack och Malva knäpper upp dem heeeeeeeela tiden. :? Är de lätta att knäppa upp? Ska man fråga om man kan få en enkel rem istället? :hmm:
det är nog ingen risk att barnet kan knäppa upp dom, man får ta i ordentligt och trycka samtidigt från båda sidorna för att dom ska gå upp. dom är rejält tröga tycker jag. dessutom rätt breda så för en liten minihand är det inte så lätt att ta ett bra grepp =)
Mm håller med, det fåtal ggr jag knäppt upp dem är det knappt att jag lyckats själv.
#9300251
Carolinah skrev:
litensoetis skrev:
smurfis skrev:Jag funderar på dessa dubbelspännena under armarna.. Har så nu på vår angelpack och Malva knäpper upp dem heeeeeeeela tiden. :? Är de lätta att knäppa upp? Ska man fråga om man kan få en enkel rem istället? :hmm:
det är nog ingen risk att barnet kan knäppa upp dom, man får ta i ordentligt och trycka samtidigt från båda sidorna för att dom ska gå upp. dom är rejält tröga tycker jag. dessutom rätt breda så för en liten minihand är det inte så lätt att ta ett bra grepp =)
Mm håller med, det fåtal ggr jag knäppt upp dem är det knappt att jag lyckats själv.
Det låter ju hoppfullt! Med vår angelpack måste malva just nu ha vantar konstant för att inte knäppa upp spännena.. :roll: Det är sååå drygt när hon knäpper upp så jag måste dra ner dragkejdan på jackan och lirka tillbaka alltihop, särskilt när hon gör om allt direkt.
#9300267
Inser att jag ju inte har visat min wompat som jag beställde i somras! Min minsting fyller två i mars och sitter bra i medium än. Kaaan hända att jag köper en toddler snart...

Bildbombar såklart!!

Bild
(okej, här syns inte selen så bra ser jag...)

Bild
Här sitter fyraåringen helt ok i mediumselen. Faktiskt!

Bild
Men vad hette färgen nu igen?

Bild
Det har jag glömt faktiskt...

Bild
Följetongen om de tappade stövlarna. Note to self: gummistövlar sitter bara kvar på barn som är vakna...

Bild
:loving:
#9300308
Hähä :) Heter den inte sunny eller golden/gold rainbow typ.
#9300309
smurfis skrev:stor fet tass!!! SKA ha en wompat! :loving:
Wearababy har just nu massa snygga färdiga Wompats inne. Om man gillar olika regnbågar då.
#9300335
Carolinah skrev:Hähä :) Heter den inte sunny eller golden/gold rainbow typ.
Jo! "Gleam of sun" tror jag den heter! Tack! :tumup:
Av nano
#9300344
Om man nu ska köpa en redan uppsydd (skulle aldrig orka vänta och kunna bestämma mig för vilka färger jag skulle vilja för att välja själv). Hur vet man vilken storlek det är på axelbanden?

Är kort, 156 cm, smal med breda höfter och extremt smal över axlarna (tänk julgran :mrgreen: ) och jag ska ha en toddler....
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18

After choosing the basic features, I moved on to t[…]

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?