Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9338902
p_sarah skrev:Jag beställde en custom, det tar tre veckor numera!
Oh! Vänstra dock fortfarande på att hon ska svara på mitt mail då jag är osäker på om jag ska ta baby eller medium..
#9338914
Ellen och jag skrev:
p_sarah skrev:Jag beställde en custom, det tar tre veckor numera!
Oh! Vänstra dock fortfarande på att hon ska svara på mitt mail då jag är osäker på om jag ska ta baby eller medium..
Vad tänker du dig för färg? Jag har en regnbåge med bruna remmar, men ingen bebis längre 8) Det är en baby, men jag bar utan problem i den upp till två år.
#9338992
Ellen och jag skrev:
p_sarah skrev:Jag beställde en custom, det tar tre veckor numera!
Oh! Vänstra dock fortfarande på att hon ska svara på mitt mail då jag är osäker på om jag ska ta baby eller medium..
Hon hade mycket mail att svara på skrev hon när hon svarade mig idag. Det tar 2-3 veckor. Väljer du en av deras färdiga går det ju snabbare.
#9339088
kvarnkvik skrev:
Ellen och jag skrev:
p_sarah skrev:Jag beställde en custom, det tar tre veckor numera!
Oh! Vänstra dock fortfarande på att hon ska svara på mitt mail då jag är osäker på om jag ska ta baby eller medium..
Vad tänker du dig för färg? Jag har en regnbåge med bruna remmar, men ingen bebis längre 8) Det är en baby, men jag bar utan problem i den upp till två år.

Det blev en arctic rainbow med ljusblåa straps. Jag hade redan lagt min beställning när du skrev kvarnkvik!
#9339115
Carolinah skrev:Funderar på en Wompat preeschool i double rainbow, blue eller creme, ingen som har en sån?
Nu har jag beställt en double rainbow blue diamond i preschool storlek :)
#9339116
Ellen och jag skrev:
kvarnkvik skrev:
Ellen och jag skrev:
p_sarah skrev:Jag beställde en custom, det tar tre veckor numera!
Oh! Vänstra dock fortfarande på att hon ska svara på mitt mail då jag är osäker på om jag ska ta baby eller medium..
Vad tänker du dig för färg? Jag har en regnbåge med bruna remmar, men ingen bebis längre 8) Det är en baby, men jag bar utan problem i den upp till två år.

Det blev en arctic rainbow med ljusblåa straps. Jag hade redan lagt min beställning när du skrev kvarnkvik!
Spännande, hoppas får man får se den sen, har inte sett så många med ljusblå straps, och ingen arctic rainbow tror jag.
#9340753
Åh så fin den är, p_sarah! För stor? En bekant till mig har beställt en wompat preschool till sin 20-månaders, jag sa att den nog skulle bli alldeles för stor och då är det så alltså... Den är helt sydd av en sjal?
#9340765
marmite skrev:Åh så fin den är, p_sarah! För stor? En bekant till mig har beställt en wompat preschool till sin 20-månaders, jag sa att den nog skulle bli alldeles för stor och då är det så alltså... Den är helt sydd av en sjal?
Har man ingen toddler att jämföra med så funkar den ju säkert, men jag skulle överdriva om jag påstod att det var lika skönt. Jag är inte modellen på bilden men både jag och min långsmalare vän tyckte samma angående känslan av att den inte riktigt fyller ut, och axelbanden hamnade för långt ut på något vis. Vi båda bär annars i standard-toddler (dvs inte custom axelband eller poly-straps eller något sådant) och det funkar bra på oss då med ungefär lika stora ungar och allt. Det syns till och med nästan på bärbilden ovan att tyget inte fyllts ut riktigt.

Mitt barn gillar dessutom att ha armarna utanför och det gick inte alls i denna, det blev superobekvämt för mig då hela panelen korvade sig. Har man en 20-månaders som går med på att alltid ha armarna innaför blir detta ett mindre problem (fast hen kanske å andra sidan inte ser över panelen då... :wink: ).
#9340784
Jag har beställt en preschool till min 2-åring och vet flera med barn i liknande ålder/storlek som har densamma. Tror det är väldigt mycket en smaksak och barnets proportioner. Min toddler passade jättebra fortfarande, men gick täckte inte längre 100% mellan knävecken så därför ville jag gå på nästa storlek. Den borde komma om några veckor, återkommer då!
#9340802
Carolinah skrev:Jag har beställt en preschool till min 2-åring och vet flera med barn i liknande ålder/storlek som har densamma. Tror det är väldigt mycket en smaksak och barnets proportioner. Min toddler passade jättebra fortfarande, men gick täckte inte längre 100% mellan knävecken så därför ville jag gå på nästa storlek. Den borde komma om några veckor, återkommer då!
Ja det minns jag, jag hoppas såklart det fungerar bättre för er :) Min recension är förhoppningsvis ändå relevant för de som klurar på storlek men inte beställt ännu.
#9340806
p_sarah skrev:
Carolinah skrev:Jag har beställt en preschool till min 2-åring och vet flera med barn i liknande ålder/storlek som har densamma. Tror det är väldigt mycket en smaksak och barnets proportioner. Min toddler passade jättebra fortfarande, men gick täckte inte längre 100% mellan knävecken så därför ville jag gå på nästa storlek. Den borde komma om några veckor, återkommer då!
Ja det minns jag, jag hoppas såklart det fungerar bättre för er :) Min recension är förhoppningsvis ändå relevant för de som klurar på storlek men inte beställt ännu.
Ja absolut, jag menade inte så, bara att det är väldigt olika vad man trivs med.
#9340845
p_sarah skrev:Mitt barn gillar dessutom att ha armarna utanför och det gick inte alls i denna, det blev superobekvämt för mig då hela panelen korvade sig. Har man en 20-månaders som går med på att alltid ha armarna innaför blir detta ett mindre problem (fast hen kanske å andra sidan inte ser över panelen då... :wink: ).
Min unge vill också ha armarna utanför men hon sticker ut dem genom "armhålen", alltså under axelbanden. Testa om ditt barn kan tänka sig en sån lösning :)
#9350243
Nu är våran preschool här, kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar utseendet på den eller inte. Men den passar bra iallafall.

Bild
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?