Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
#9045779
Vi har en ergo, den är väldigt sliten. Det har gått lite hål i fodret där remmarna fäster och den är inte så snygg längre. Och så har vi haft två billiga traderaselar, men de tycker jag inte är sköna till större barn även om de var toppen 2-10 månader typ.

Nu vill jag ha en sele för en ettåring, som vi kan ha ett par år eller hur länge man nu kan tänkas behöva en sele för ben som plötsligt ger upp.

Jag tycker Wompat är så fina, är de sköna också? Eller vad skall jag ha? Jag vill beställa igår :roll:
Användarens profilbild
Av Alba
#9045918
Det finns många här som har Wompat, tror jag! Har beställt en som kommer när som helst!! :vågen: Kanske ligger en avi i brevlådan och väntar!? Så jag försöker återkomma till den här tråden när den kommit och vi har testat.
#9048533
Synd att jag inte såg det här innan du beställt, då hade du kunnat få testa min. Vad tog du för storlek? Min toddlersize är stooor för min 2,5-åring. Men hon lär kunna ha den länge.
#9048565
Mikaela skrev:Synd att jag inte såg det här innan du beställt, då hade du kunnat få testa min. Vad tog du för storlek? Min toddlersize är stooor för min 2,5-åring. Men hon lär kunna ha den länge.
Jag tycker inte den är så stor :hmm: Helt perfekt till min 23 mån och har varit det sen i somras när vi köpte den. Jag tycker den är rätt nätt ändå om man jämför med tula! Jag har också toddlerstl alltså! Hon sitter så himla fint i den! :loving:
#9048583
Anna skrev:Borde jag tagit en större? :hmm:
Jag vet inte riktigt :hmm: Kompisens ettåring provade min toddlersele, det var precis att det funkade liksom. Lite stor var den. Vet inte vad hen har för stl på kläder eller så dock. Om ditt barn har stl 74 tänker jag att hen är rätt liten? Känns som det var länge Sen vi använde 74.. Risken är ju att en toddler skulle vara för stor. Hoppas nån annan kan svara bättre.
Användarens profilbild
Av Anna
#9048601
Jag tror det får bli M ändå för toddlern står 2-4år och från stl 92 på kläder. Jag kan tänka mig byta till en större om ett par år om vi känner att vi behöver en större då.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?