Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
#9093442
Cillan skrev:Är inte det samma som vitaminvaruhusets http://www.apotea.se/robust-halkskydd-m?
Deras hemsidor ser väldigt lika ut. Hmmm de har samma kundtjänstnr.

Smurfis har du provat dem än nåt?
Det ser ut att vara samma ja! Jag har inte hunnit pröva ännu, har varit bortrest hela helgen och i morse hann jag inte byta. Ska sätta dit dom idag tänkte jag, jag återkommer! :D
Användarens profilbild
Av theos
#9115205
Köpte såna man bara har framtill på skon. Gillar dem mycket! Känner att det räcker för mig och då är det inga problem när man går in någonstans (kan gå lite på hälarna eller lätta att ta av). :tumup:

Köpte på apoteket för 79 pix :)
Användarens profilbild
Av Cillan
#9115284
theos skrev:Köpte såna man bara har framtill på skon. Gillar dem mycket! Känner att det räcker för mig och då är det inga problem när man går in någonstans (kan gå lite på hälarna eller lätta att ta av). :tumup:

Köpte på apoteket för 79 pix :)
Menar du de som ser ut som sandpapper?
Användarens profilbild
Av theos
#9115430
Cillan skrev:
theos skrev:Köpte såna man bara har framtill på skon. Gillar dem mycket! Känner att det räcker för mig och då är det inga problem när man går in någonstans (kan gå lite på hälarna eller lätta att ta av). :tumup:

Köpte på apoteket för 79 pix :)
Menar du de som ser ut som sandpapper?
Nej, liknande dem här:
Bild
Användarens profilbild
Av Ingah
#9145354
butterfly skrev:
Åsita skrev:hittade ett bäst i test!
http://smartson.se/test/familj-fritid/s ... skydd.html
Någon som testat Happy Grip som fick bäst i test?
Jag har köpt ett par, men knappt använt dem då det inte behövdes. Men till större kängor passar de nog bra, till joggingskorna var de för stora och jag köpte strl M enligt rekommendation. På joggingskorna har jag istället de som jag köpte på team sportia som är snarlika happy grip. De är lite svårare att få på, men sitter något bättre. Sedan kan jag uppleva att gummit i dem är lite hårdare än i happy grip och tenderar att kanske gå sönder snart. Det har börjat bli märken, men flitigt användande i tre tuffa vintrar på fyra år gör väl sitt...
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9295223
Jag kollade det där "bäst i test", men när jag sökte på Happy Grip så fann jag inga. De som står som återförsäljare har en annan variant nu; Twicegrip, någon som har testat dem?
Behöver broddar att ha ute på jobbet, får inte sanda ute hos oss, då det är sagt att vi inte ska ha "snöbekämpning", eller vad man nu kallar det.
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9297711
Tydligen har twicegrip en tävling på fb där man kan vinna broddar! Den är avslutas på imorgon 13 dec.
Är själv inte medlem på fb, men funderar på att tvinga min sambo att delta i tävlingen. ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?