Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Annamamman
#9037576
Jag har ett par Spiky, men jag använde bara mina Icebug-skor. Jämt.
Användarens profilbild
Av AbbesMamma
#9037584
Vet inte märke men såna i lite mjukare plast som man drar på som fäster som en ögla vid tån och hälen. Som är både under tån och hälen. Hade likadana förra året men tappade den ena. Så blev jag lurad på Apoteket att köpa den dyraste som man knäpper fast runt foten och bara sitter under hälen :roll: funkar ju inte alls... Inte på fanan och inte uppför, hjälper liiiite nerför kanske. Men dom andra är bra :) lite ovant i början men känns mycket tryggare!
Användarens profilbild
Av theos
#9037586
Annamamman skrev:Jag har ett par Spiky, men jag använde bara mina Icebug-skor. Jämt.
Ice-bug skor? :hmm: Det ska jag kolla upp! Vill inte halka med sonen i sjalen..
Användarens profilbild
Av theos
#9037587
AbbesMamma skrev:Vet inte märke men såna i lite mjukare plast som man drar på som fäster som en ögla vid tån och hälen. Som är både under tån och hälen. Hade likadana förra året men tappade den ena. Så blev jag lurad på Apoteket att köpa den dyraste som man knäpper fast runt foten och bara sitter under hälen :roll: funkar ju inte alls... Inte på fanan och inte uppför, hjälper liiiite nerför kanske. Men dom andra är bra :) lite ovant i början men känns mycket tryggare!
Ett par som sitter över hela undersidan alltså! Tack :tumup:
Av Cärlek
#9037626
Coop brukar ha såna i mjukt gummi man drar på och som har broddar både under hälen oh framfoten. Har för mig de kostar 199, iaf när jag köpte. De funkar kanon och håller bra!
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9037656
Såna som finns på Coop, är det såna ni menar som är säkrast?
Användarens profilbild
Av Ashe
#9037669
Vi har både såna med gummi som man sätter över hela och yaktrax, och jag tycker bäst om dom "vanliga"
Tycker inte alls om Yaktrax faktiskt.
Användarens profilbild
Av Labyrint
#9037679
Jag har de jag kallar traderadubbar:
http://www.tradera.com/broddar-halkskyd ... _169944344

Billiga, ibland finns det dessutom begagnade fast nyskick ännu billigare. Eftersom jag inte haft andra har jag inget att jämföra med, men jag är väldigt nöjd så länge jag går på snö/is, tycker de funkar toppen och har aldrig varit nära att halka. Sedan är de urläskiga att gå på annat underlag med, tex stentrappan jag måste gå ner för för att komma ut, men det gissar jag gäller alla dubbar.

Kvaliteten är säkert sådär, men mina är fortfarande fina efter halvregelbunden användning förra vintern och så nu senaste dagarna.
Av p_sarah
#9037683
Icebug-skor! :loving:

Idag sprang jag runt med pulka och oroade mig inte en sekund för att halka! Sen raka vägen ini trapphus och hiss utan att halka eller förstöra golv. Lagom varma också så det behövs inga extra strumpor eller nåt. Kostar en del men enormt prisvärda.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9037710
Ashe skrev:Vi har både såna med gummi som man sätter över hela och yaktrax, och jag tycker bäst om dom "vanliga"
Tycker inte alls om Yaktrax faktiskt.
Var hittar man såna med gummi? Är det dom som finns på Coop tex?
Användarens profilbild
Av Ashe
#9037713
Ketronya skrev:
Ashe skrev:Vi har både såna med gummi som man sätter över hela och yaktrax, och jag tycker bäst om dom "vanliga"
Tycker inte alls om Yaktrax faktiskt.
Var hittar man såna med gummi? Är det dom som finns på Coop tex?
Ja, precis. Och de liknar de billiga i traderalänken också. Kanske är samma. :) Jag tycker att de funkar bra i alla fall.
Yaktrax tycker jag, precis som Aborre, är som att gå på en rullist. Jätteobehagliga.
Användarens profilbild
Av God_cares
#9037733
Tass
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?