Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken färg på PeekaBoo?

Romance
8
50%
Bubblelicius
8
50%
Användarens profilbild
Av *Tess*
#208646
Jag har bestämt mig för att köpa en PeekaBoo-bärpåse :D

Men så klart kan jag inte bestämma mig för vilken färg jag ska välja. :hmm:

:? Har ni lust att hjälpa till? *bugar och bockar* :urule:

De jag väljer mellan är:
-Romance
-Bubblelicius
-Yucatan

Det är inte lätt det här inte... :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#208649
romance är i velourfleece tror jag så jag hade valt den. de är mycket finare och töjer sig inte.
Användarens profilbild
Av *Tess*
#208657
Sannasmamma skrev:
romance är i velourfleece tror jag så jag hade valt den. de är mycket finare och töjer sig inte.
Så det är i olika material... :? :hmm: Det hade jag ingen aning om. :oops: Märks att jag inte är så hemma på dessa bärpåsar! :D

Ser även att det bara blev 2 svars alternativ i omröstningen.... :hellu: Bara lite förrvirrad idag. :D
Användarens profilbild
Av *Tess*
#208658
Bissa skrev:
Romance är fin
Jag håller med! Men de andra är ju också fina....m :whut: :hmm: :hellu: *gahhhh* Inte lätt alls... :D
Användarens profilbild
Av Mia
#208681
bubbelicious är ngt tjockare. Välj ngn av de andra två, de är samma. :wink:
Användarens profilbild
Av *Tess*
#208694
Mia skrev:
bubbelicious är ngt tjockare. Välj ngn av de andra två, de är samma.
Det är tur att ni har sån koll här! :D Hur skulle jag klara mig annars? :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
#208716
Penutshells i microfleece är ännu tunnare :wink:
Användarens profilbild
Av April
#208893
bubbelicious är ngt tjockare
Njä... den är inte tjockare enligt mig :-D

Tycker att du ska välja Romance eller Bubbelicious nu till sommaren. Rådfråga dock om storlek innan du köper den - så att den sitter perfekt ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av mammahappy
#208912
Å jag tycker att Yucatan är snyggast så jag lät bli å rösta för att det svarsalternativet kom ju aldrig med! :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
#208951
April skrev:
bubbelicious är ngt tjockare
Njä... den är inte tjockare enligt mig :-D

Tycker att du ska välja Romance eller Bubbelicious nu till sommaren. Rådfråga dock om storlek innan du köper den - så att den sitter perfekt ;-)

Kram
Enligt Kate så är det olika fleece i alla fall?!
Användarens profilbild
Av naggie
#208963
Helt klart Romance. Den är så vacker :love:
Men se till att få rätt storlek (som April också påpekade), de blir alldeles för stora fastän man följer storlekstabellen.

Skriv sen vilken du beställer
Användarens profilbild
Av *Tess*
#208991
April skrev:
Tycker att du ska välja Romance eller Bubbelicious nu till sommaren. Rådfråga dock om storlek innan du köper den - så att den sitter perfekt
Just nu lutar det åt en Romance! :lol:
Efter att ha mätt och haft mig hela eftermiddagen så tror jag att jag borde ha en Small. Men det finns väl ingen mindre? :hellu:
Användarens profilbild
Av April
#209002
Efter att ha mätt och haft mig hela eftermiddagen så tror jag att jag borde ha en Small. Men det finns väl ingen mindre?
Skicka dina mått (dvs. vikt och längd och BH-storlek) till ZaLi (om det är därifrån som du tänker beställa) så hjälper Kicki dig (Zoi på forumet ;-)).
Enligt Kate så är det olika fleece i alla fall?!
Jo, det är det. "Bubbilisious" (hmmm... hur stavas nu det :roll: ) och Romance är något mindre än Yucatan i storleken (enligt Zoi ;-)). Zoi använder dock sin Yucatan dagligen och den sitter väldigt bra på henne (1.70 lång och 57 tung :-D).

Jag kanske är lite partisk, då Zoi är min svägerska - men och andra sidan så liter jag till 100% på det hon säger :heart:

Kram
Användarens profilbild
Av Buscilla
#209041
Min röst föll utan tvekan på Rrrrrrrrrrrromance :heart:... Den andra är fin, men ser lite väl fleecefiltig ut :roll:
/Cecilia

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?