Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken "bärtyp" är du?

Fanatisk heltidsbärare (bär alltid har kanske inte vagn alls)
9
16%
Heltidsbärare (bär mest men använder vagn ibland)
16
29%
Halvtidsbärare (varierar bärande och vagn)
25
45%
Komplementbär (mest vagn, bär bara ibland)
4
7%
andra bärvanor (berätta gärna mer)
1
2%
Användarens profilbild
Av Zandra
#17931
Oj vad svårt det var att bestämma sig för ett svar. Rolig fråga! :D

Det känns som om jag/vi gått igenom typ alla faserna:

* Först vagn helt i början tills Aniara blev så stor & det var så varmt att man kunde ha henne i Babybjörn (det var vargavinter & hon vägde bara 2 kg vid ankomst).
* Sedan Babybjörn på heltid.
* Sedan vagn ett tag igen när det blev tungt & hon hade en kort period av vagn är trevlig.
* upptäcker UBW - vagnen rasslade i sin ensamhet i källaren läääänge.... Blev fanatiker & led med alla icke-sjalare & oburna barn. Det gör jag iof sig fortfarande. :wink:
* Kort vagnsperiod igen.
* Köper Sutemi - vagnen tillbaka i källaren.
* Säljer vagnen.
* Köper annan vagn, gammal skorv som både jag & A fattar tycke för & blir helt plötsligt vagnsåkare big time.
* Aniara vill gå själv....

Just nu har vi vagn men alltid sjal/sele med såklart & de flesta turer är kombination av knalla själv, åka vagn & bli buren.
Användarens profilbild
Av Kristina
#17943
Jag klickade i fanatisk för jag avskyr att använda vagn, Alma har ite så mycket emot det men jag, no no... Nu använder vi faktiskt ändå vagn någon gång, ibland för att få åka gratis på bussen om vi inte orkar gå/cykla in till stan, ibland för att pappa vill köra vagnen och jag är för lat för att bära, men annars aldrig.
Det blir väl kanske mer snart om det blir jobbigt för mig att bära, men jag hoppas inte det eftersom det är så drygt med vagn.
Användarens profilbild
Av pillalilla
#18036
Komplementbärare som börjar närma sig halvtidare, kanske man kunde säga. Fanny gillar vagnen och sover så bra i den. Förr gillade hon inte alls att bli buren men det börjar ändra i och med att mammigheten tilltar...
Användarens profilbild
Av Toyya
#18040
Kul enkät, med många svar!
Fick bli halvtidsbär för mig. Hade kryssat i fanatisk för ett par månader sen, men nu tycker Kalle att vagnen är helt OK. Och han sover_så_bra i den ute i trädgården! Den har faktiskt varit med på stan ett par gånger oxå, så man kan prova kläder. En lyx, om man som jag burit på stan i månader. Fast det gäller att gå när det är lite folk, för jag har absolut inte körkort på barnvagn... :lol:
Använde Storken på skogspromenad härom dagen o hade glömt hur skön den är :oops: Det har mest blivit Ergon, den senaste tiden.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#18406
Heltidsbärare är jag. Använder ju vagn till Tova och ibland händer det att Torkel får sova i vagnen när vi är ute på gården och gungar.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?