Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur ska situationen lösas?

Sälj Indion, köp en Costa Rica för pengarna, färga Toulouse svart till hösten
6
23%
Färga Indion svart, köp en Costa Rica
5
19%
Sälj Indion, köp en Costa Rica, färga Storken och köp en ny sjal till sambon
8
31%
Sälj Indion och lägg pengarna på något mer nödvändigt.
3
12%
Annan lösning...
4
15%
#197975
Nu går jag i nya sjalbryderier igen. Jag köpte en Stork för att färga svart, men det är den enda sjal som är tillräckligt lång för sambon, så det känns dumt att kapa den (den är för lång för mig). Då tänkte jag att jag skulle färga Indion svart istället, eftersom den inte används i dagsläget. Så blev jag alldeles till mig när jag provade en Costa Rica och kände att jag bara måste ha en brun sjal, så jag började fundera på att färga Indion brun istället. En sjalvän tyckte att det var synd att en fin rosa sjal ska bada färgbad och uttryckte ett intresse för att köpa Indion och nu vet jag varken ut eller in.

Hur ska jag göra?
Användarens profilbild
Av boosten
#197983
Färga indion brun fanns ju inte meeed!! :D Jag har aldrig fattat behovet av svarta sjalar, så jag tycker att det räcker med EN svart sjal för dig minsann (trikån). :P

Fast jag håller med, det är synd på den rosa att färga, kanske borde du sälja den och köpa en Costa Rica ändå..
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#198102
Tycker Bissa var inne på nåt bra där!

Sälj Indion (framförallt om du nu redan har en köpare!) och köp en Costa rica för pengarna!

Låt sambon ha en lång sjal han också tillsvidare, och när han känner att han inte längre behöver kunna knyta omslutet på magen utan kan nöja sig med dubbel-x är det fritt fram för att färga och kapa om du fortfarande vill ha en svart sjal! 8)
Användarens profilbild
Av zandrama
#198199
Sälj indion så du kan köpa en ny åt sambon. Färga storken (det var ju det du ville göra från början), och om du verkligen EBHÖVER en brun sjal så köp en Costa Rica (eller varför inte en La Paz?). :D
Av sjaltokan
#198262
Nej inte färga indion..

Trivs maken med sjalen så låt honom ha den..

Köp en costa rica för indion.
Användarens profilbild
Av Panakeia
#198430
Bissa skrev:Annat.. sälj indion, köp en costa rica, låt storken vara och om du känner att du verkligen behöver en svart.. köp en kapstad.
:iagree:
Användarens profilbild
Av Ezereht
#198507
Röstade för första alternativet. Sälj den rosa, köp en brun till dig, och låt maken behålla sin stork. :D
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#198635
Bissa skrev:Annat.. sälj indion, köp en costa rica, låt storken vara och om du känner att du verkligen behöver en svart.. köp en kapstad.
:iagree: Inte hålla på och fäga fina sjalar! Varken Didyn eller Toulousen! :nono:
Ja inte storken heller för den delen..

:wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#198721
Jag röstade för att du ska sälja Indion, köpa en Costa Rica, färga Storken svart och köpa en ny sjal till sambon :-)
Lycka till!

/Cecilia
Användarens profilbild
Av mica
#198749
Rör inte sambons stork om han trivs med den tycker jag.
Inte färga Didysjal! :shock:
Sälj och köp annan.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#198984
Jag är fortfarande rådvill, men har iaf kommit så långt att jag bestämt mig för att sälja Indion om någon vill förbarma sig över den :D
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#199022
Knyttet & K skrev:Jag är fortfarande rådvill, men har iaf kommit så långt att jag bestämt mig för att sälja Indion om någon vill förbarma sig över den :D
:tumup:

Då måste bara "ngn" bestämma sig om hon ska köpa den då... :roll:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?