Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska Buscilla göra med Ebaysjalen?

Behålla den som den är
1
2%
Sätta saxen i den och göra den kortare
21
40%
Sälja den i befintligt skick
31
58%
Av FiaLisa
#196108
Sockertopp skrev:Jag vet inte vad jag tycker du skall göra med sjalen egentligen men tycker det låter som läge att faktiskt kolla med Hoppediz hur unik den egentligen är. Finns det bara en? Finns det flera men inte i den längden?
Förstör nu inte mystiken!! :wink: :)

Allvarligt så undrar jag också hur unik den är. Det finns ju sjalar i samma mönster, t.ex. Lydias gröna. I vilket fall som helst verkar ingen annan på sjalbarn ha en likadan för då hade det inte blivit en sådan vansinnig uppståndelse här när den dök upp på Ebay.
Användarens profilbild
Av April
#196111
Tror också att du ska sälja den som den är om du inte är så nöjd med den. Kanske finns någon annan som uppskattar den i dens fulla längd :-D?

Kram
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#196122
Känner mig lite off nu, men jag skulle gärna vilja se en bild på den! Har inte sett den... Har ju just börjat hänga på det här forumet. ;)
Användarens profilbild
Av Buscilla
#196953
Jag blev ju inte ett dugg klokare efter den här omröstningen :roll:. Eftersom sjalen är så pass unik (?) så känns det inte som att jag har rätt att göra vad som helst med den. Den känns lite som en allmännelig "samfälligetssjal", en blivande vandringspokal eller något i den stilen ;-)

/Cecilia
Av Petra
#196956
Buscilla skrev: Den känns lite som en allmännelig "samfälligetssjal", en blivande vandringspokal eller något i den stilen ;-) /Cecilia
Alla ägarna får brodera dit sitt namn. Eller nått. :wink:
Senast redigerad av Petra den lör apr 22, 2006 16:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Pyron
#197128
Jag stog ju på tur när du köpte den. :wink:
Användarens profilbild
Av annikar
#197424
Tycker att du ska sälja den.
personligen tycker jag att hoppisar är bråkiga att knyta på ryggen med, tycker de är sträva och lite svåra att få till bra.
Så sälj och köp en annan kortare snygging :D
Användarens profilbild
Av frida
#197727
AnKa skrev:Ut med den på Tradera så kan alla galna sjalbarnare slåss om den där :D :D och så köper du en kortare sjal till dina ryggknyt.
:iagree:
Användarens profilbild
Av tinaw
#197825
och det står ju ingenstans att den var 5.4 m från början.
Tja, Hoppizetiketterna jag har sett har varit märkta med längd :wink:

Sälj den tycker jag. Finns fler som vill klämma på den här.
Användarens profilbild
Av Nova
#197901
AnKa skrev:Ut med den på Tradera så kan alla galna sjalbarnare slåss om den där :D :D och så köper du en kortare sjal till dina ryggknyt.
Absolut! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
#198061
röstade på att du ska sätta saxen i den. Om du gillar den så gör den kortare. Tror nog att de flesta här inne tycker att 5,4m tyg är för mycket så om inte du gör det kanske nån annan som den säljs till göra det!!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
#198357
Helena skrev:Men du är väl duktig på att sy, korta av den till lagom längd och så kan du göra något roligt av tyget som blir över. En fin väska eller något.
Håller med Helena!!!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?