Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken ska jag välja!??

Didy - Ellips svart
14
39%
Didy - Till
1
3%
Easy - Hav
14
39%
Ellaro - Christiane
1
3%
Bebina - stjärntecken (oxe)
6
17%
Användarens profilbild
Av Hella
#191113
mica skrev:Didy Till för den verkar så fin.
Jag hade en E Hav och den var jättetjock i tyget. Fattade inte alls varför alla gillade Easy. Men sedan har jag känt på en Norrsken och den var tunn och fin så jag undrar nu vad det var för en variant jag hade. Andra Hav kanske är bättre.
Och jag hade en didy Till som jag slaktade och gjorde ringsjal av för att han var tjockare och klumpigare än andra didysar jag kännt på...
Märkligt det här med sjalar av samma märke fast med olika färger och mönster... Tänk om babyaffärerna bara kunde komma till sans och ta in lika många sjalar som barnvagnar så man kunde gå dit och prova och klämma och fröjda sig :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Hellen
#191364
Är själv helt såld på didy ellipsen :app: Äger ingen själv , har grym beslutsångest om den svarta eller röda är snyggast :wink:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#191408
En Easy såklart. :) *älskar easy*
Användarens profilbild
Av Helena
#191419
Jag har en Didy Till, tycker att den är mjuk och gosig. Har inte tänkt så mycket på tjockleken, tycker att den är som andra randiga Didysar.
Men det är en mycket praktiskt färg, kan tänka mig att den inte alls blir smutsig lika lätt som en del andra sjalar. Den är lite diskret, men har ändå ett trevligt mönster.

Men jag röstade ju på Hav, för jag tror den är tunnare.
Användarens profilbild
Av zandrama
#191446
Oj! Jag kan verkligen inte bestämma mig. Velar mellan Till och Hav. Havet är iofs den enda av de som jag har klämt på irl och den var sååå härlig. Så jag röstar nog på den...
Användarens profilbild
Av April
#191489
Röstar för Bebina... men jag har inte känt på Didy Elipse... annars kanske min röst blivit på den :-) Tycker om att Bebinan är vändbar - blir liksom TVÅ sjalar i ett :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Monia
#191531
Jag röstar på didy elips för den är så snygg!!! ( Vill ha :oops: )
Användarens profilbild
Av tinaw
#191548
Jag går mot strömmen :lol: och röstar på EllaRoo Christiane. En sval tunn sommarsjal med blå färger som glöder!

Som god tvåa kommer Easy Hav. En tunn och gosig sjal det med, och vacker.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?