Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Labyrint
#8649854
Min mamma bär Clara fram och tillbaka till simhallen några gånger i veckan, de brukar gå och babysimma ihop. Hon vill endast använda bärdon där barnet sitter på plats innan man tar på sig det. I somras använde hon bärstol, nu tycker hon det är smidigare att bära under jackan på mage så jag skaffade en Beco Butterfly åt henne vilken hon till sist gick med på att börja använda. Det funkar okej, men den sitter på perfekt på henne (och själv säger jag detsamma, Becon är ok men ändå den obekvämaste ergonomiska sele jag provat, är väl inte byggd för den helt enkelt). Sedan tycker jag Clara börjar bli lite stor också, inte heller hon sitter optimalt i den.

Mamma är väldigt duktig på att sy och ska försöka göra nån sorts hemsydd sele. Vill som sagt ha funktionen att man kan sätta i barnet först. Någon som vet om det går att få tag i den sortens säkerhetsspännen som Beco Butterfly har, som barnet inte kan pilla upp själv? Törs man använda babybjörn-spännen (dålig koll på hur dessa ser ut iofs), finns ju begagnade babybjörn som inte kostar många kronor? Eller finns det någon annan pryl som har såna spännen som man skulle kunna få tag i begagnad (att klippa sönder Becon känns lite väl drastiskt...)

Något annat man borde tänka på?

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?