Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8510999
Grunnar på om vi skulle ha glädje av en vattensjal. E duschar med mig flera dagar i veckan. Hon ääälskar vatten (och blir väldigt kladdig varje gång hon äter så det är nog bra att bli riktigt ren en gång om dan iaf..) :D . I början hade vi ringsjalen men nu funkar det inte att behöva torka den varenda dag, eller det gör det väl men den är himla bra att ha tillgänglig. Så nu håller jag henne i famnen/på höften. Men det blir lite tungt och jag försöker minimera vårt bärdonslösa bärande..
Tänker också att vattenringsjal kanske vore smidigt på babysimmet, tills E fyller ut en antilopstol utan polstring.
Så vattenringsjal - onödigt eller praktiskt?
#8511126
Har en men har inte använt den hittills.. Hemma när jag duschar kryper V omkring på golvet bara, på babysimmet i våras behövdes den inte men jag vet inte hur det blir nu i höst, nu när hon kryper fort kanske det kan vara bra att ha henne i sjalen så jag har koll på henne...
Användarens profilbild
Av HPe
#8511337
Tycker min var guld då vi gick på babysim eftersom det inte fanns nån annanstanns att göra av barnen och jag inte ville lägga honom på golvet i duchen. Hemma använder jag den aldrig- fast gjorde när han var riktigt liten och så hal/svår att hålla i i duschen.
#8511341
Hade det varit längre att gå på babysimmet hade jag haft nytta av min. Nu används den mest som ringsjal när jag lagar mat.
#8512937
Enid skrev:Jättepraktiskt om man har barn som gillar vatten, väldigt onödigt om man har barn som skyr vatten som om det gällde livet :wink: .
Haha jo helt sant. Min unge är ett vattendjur (precis som sina föräldrar). :heart: Blir helt exalterad när jag startar duschen, så är hon med i badrummet känns det helt taskigt att inte låta henne duscha. Och att tvätta händerna är roligt.. Och försök ha henne i ett bärdon och samtidigt spola vatten i en kran.. Hon bara slänger sig ut för att nå :love: .
#8513754
Själv sydde jag en vattenringsjal av hockeytyg och ringar. Men använde den typ tre gånger. Men så gillade inte Alice att duscha, så det var på babysimmet och där behövdes det liksom inte.

Men det låter som att ni skulle kunna ha god nytta av en! :tumup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?