Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur lång ska sjalen bli?

4,1 m
1
10%
4,6 m
9
90%
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#179267
Tänkte ta mig för att korta Panaman nu, men kan inte bestämma mig för hur lång jag vill ha den, 4,1 eller 4,6 :roll:

Den sjal jag använder mest just nu är en Leo 4,1, den är perfekt till alla knytningar och nu bär jag mest på ryggen och det talar ju för den kortare längden.

Samtidigt stretchar ju Panama lite mer än Storken och då är det extra varvet kanske skönt att ha när man bär på magen. Sen tänker jag också framåt och tänker att en 4,6 blir bättre när nästa barn kommer för då blir det ju mest magbärning igen.

:help:
Användarens profilbild
Av Isanna
#179294
Varför inte börja med att klippa den till 4.6? Funkar det inte bra så klipper du ännu mera!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
#179296
INGET :hopmad: :wink:

<<<<o>>>> Du ska skicka den till mig *viskar med hypnotiserande stämma* <<<<o>>>>
Användarens profilbild
Av tinkerbell
#179317
4,6! Börja så och ändrar du dig så kan du ju ta lite till.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#179320
Isanna skrev:Varför inte börja med att klippa den till 4.6? Funkar det inte bra så klipper du ännu mera!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#179483
Ja, ibland tänker man inte längre än näsan räcker (och jag har inte så lång näsa, så.... :hellu:

Självklart blir den 4,6 och så kortar jag den mer om jag känner att den blir för lång. TACK! för att ni fick mig att se det självklara :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?