[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 174594
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vilken ska jag välja då? *bild* - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken Hoppediz?

Användarens profilbild
Av Nova
#174596
Kan du inte klistra in bildprov på aktuella sjalar också?
Lite enklare då. :wink:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
#174602
La Paz röstade jag på, för att... för att... ni var ju jättefina i den bruna hoppisen och så vill ju JAG hemskt gärna klämma på en sån där ... :twisted: :hide:
Användarens profilbild
Av mica
#174603
Men oj vad svårt. Jag kunde inte rösta! :shock:
Användarens profilbild
Av Bina
#174604
Den bruna gör sig fint till er!!
Användarens profilbild
Av Nova
#174614
La Paz, absolut! 8)
Användarens profilbild
Av a-k
#174618
Den bruna!
Användarens profilbild
Av annalys
#174621
Personligen tycker jag Timbuktu är jättefin, men den bruna är mycket mer du

(å andra sidan om du köper Timbuktu finns det ju chans att den är till salu snart :wink: )
Av Agneta H
#174623
Den bruna skulle ju bli jättefin till dig!
Användarens profilbild
Av Key
#174628
Jag röstade på Timbukto, men det var svårt, för den bruna är fin den med!
Användarens profilbild
Av Monia
#174663
Jag tycker att den bruna blir jättefin till er! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
#174677
Röstade på den bruna, den var jättefin och du ser ut att passa finfint i den sjalen!
Användarens profilbild
Av Elina
#174702
La Paz helt klart, visserligen tycker jag själv att den är snyggast, men den bruna ser oxå ut att passa er bättre än den andra!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?