Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sino-färg???

Hjortron
16
57%
Havssäv
12
43%
Användarens profilbild
Av Soffi
#163811
Ezereht skrev:Havssäv, jag tycker den är sååå fin :D

Men har sino kommit i den färgen nu? trodde det bara var ringo som fanns i de färgerna?? Var kan man i så fall se Sino att beställa i de färgerna?
Har inte sett bilder på sinon, men de är samma urval som hos ringon. Man kan förbeställa till härligt, nedsatt pris på babydesign.nu
:P :P :P
Användarens profilbild
Av Elina
#163828
Röstar på havsväv. Tror att hjortron är härlig ett tag, men man kan nog lätt tröttna på en sån "hysterisk" färg :shock:

Önskar mig oxå en sino, men plånboken tillåter bara EN elastisk, och en mobywrap är redan införskaffad....
*suck*
Av Aelia
#163838
Elina skrev:Röstar på havsväv. Tror att hjortron är härlig ett tag, men man kan nog lätt tröttna på en sån "hysterisk" färg :shock:

Önskar mig oxå en sino, men plånboken tillåter bara EN elastisk, och en mobywrap är redan införskaffad....
*suck*
Det är ju långt till augusti, du kanske hinner spara lite pengar tills dess :wink: och köpa dig en helt underbar sino :lol:
Användarens profilbild
Av Elina
#163855
:D

De ser ju bara föööööööööör mysiga ut, men har inte ens klämt på en...

Ja, kanske kan man spara.. men mycket annat som ska införskaffas oxå ju *flin*
Av Aelia
#163861
Elina skrev::D

De ser ju bara föööööööööör mysiga ut, men har inte ens klämt på en...

Ja, kanske kan man spara.. men mycket annat som ska införskaffas oxå ju *flin*
Den är föööööööö mysig, vi använder den fortfarande. Vadå annat :roll: räcker det inte med massor med sjalar? :wink:
Användarens profilbild
Av Elina
#163872
Aelia skrev: Vadå annat :roll: räcker det inte med massor med sjalar? :wink:
öh hum joo det kanske räcker *funderar över hur en sino smakar gill middag*
Användarens profilbild
Av Eld77
#163887
Hjortron! Det är en så härligt glad och pigg färg! (Och så har jag en orange period just nu.) Havssäv tycker jag känns lite blek.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#164081
Havssäv! :D

Den har jag beställt :wink:
Användarens profilbild
Av johanna
#164110
Soffi skrev:Va, nej nej det är MIG det handlar om.... :hopmad: att ingen fattar det :wink:
Johanna, vilken trikåsjal var det du hade?
Ja man vill gärna tro det :lol: men folk har slutat hälsa på mig sen Nora flyttade in ;)

Jag har en vit Kari-Me som är trååååååkig. Fast bra är den. Du får hålla utkik genom köksfönstret så kanske du ser oss :D
Användarens profilbild
Av zandrama
#164142
Hjortron! Havssäv är trååååkig. 8)

(Tufft att vara inspiration till någon. ;) )
Användarens profilbild
Av Suskiv
#164197
Hjotron. Man ska bli glad av en sjal. :)
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#164210
Hjortron! Absolut!
Själv har jag en fjällnejlika men skulle jag köpa en till så skulle det bli hjortron.
Användarens profilbild
Av Soffi
#166193
Hjortron 56 %
Havssäv 44%


Majoriteten har talat! :tumsup:

(man förstår vad man vill när man sitter och väntar på att fler ska rösta på "rätt")

Tack för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Buscilla
#166196
Du verkar ju har gjort ditt val redan, och det rätta om man nu kan säga så ;-). Jag lägger min oräknade röst på Hjortron, den är bara såååååååååååå läcker... :heart:
/Cecilia

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?