Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur ska sjalrecensioner se ut?

Som det ser ut idag. Uppdelade rubriker...
41
79%
Allt under en rubrik (skriver vilken typ av sjal det är inom parantes).
11
21%
Användarens profilbild
Av April
#146319
Hej!

Tidigare så låg sjalrecensioner under en rubrik. Nu har det kommit önskningar om att lägga tillbaka dem, under en och samma rubrik.

INNAN jag gör detta arbete, vill jag vara säker på att ni tycker att vi ska göra så (tog nämligen en himla tid att fixa det som det är nu :? :wink: :D)

Så svara på omröstningen... så ska jag försöka fixa till det till det bästa ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Mi
#146330
Alltså.. Ska man leta sig fram till en tråd då men en speciell sjal? Jag tror att jag tycker det är jättebra som det är.. :mitvit:

Jag röstar nog snart :hide:
Användarens profilbild
Av Linnea
#146331
jag var ju inte här när det var under samma rubrik... men det känns som att det kan blir väldigt rörigt, det blir ju inte färre sjalar på marknade heller :roll:

kanske man kan ha en recensioner under en rubrik & där ett gäng underrubriker... eller så ska jag hålla min käft innan det blir ännu rörigare :lol:
Användarens profilbild
Av April
#146356
Ja, då hade man en huvudrubrik och under den låg alla recensionerna blandade. Men som sagt, man kan ju hitta om man vill. Det försvinner ju en del rubriker om man lägger alla under en och samma rubrik.

Ja, fundera vidare ;-) :-D

Kram
Av Aelia
#146358
Vet inte hur det var förut, men jag tycker att det är bra som det är nu. Varför göra om allt? :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
#146366
Jag tycker att det är bra som det är nu.
Lättare att hitta på detta sätt, inte ändra!
Användarens profilbild
Av Hellen
#146367
Hmmm, funderar :hmm:

Jag tycker nog att det är bra som det är nu. Är det inte lättare att hitta nu eller är jag ute och cyklar?

Jag vill iaf att det ska vara enkelt, tydligt och inte behöva mecka en massa för att få fram en sjalrecension. Visserligen kanske det här tar mycket plats men kan det inte vara värt det om det är överkådligt?
Användarens profilbild
Av Mi
#146370
*Har röstat*
Användarens profilbild
Av Hellen
#146374
Just det, man skulle ju rösta oxå :wink:
Av Elisa
#146421
Jag tycker det är bättre nu. :tumup: Särskilt som det kommer nya sorter allt eftersom.
Av Gummi
#146437
Jag tycker det är bra som det är nu.

Tror det blir väldigt rörigt med alla på ett ställe, man får leta längre och anstränga sig mer.
Användarens profilbild
Av Bina
#146464
Jag är en av dem som tycker att det borde ligga under samma rubrik då det blir väldigt enkelt att leta efter en bestämd sjal eller grupp eftersom det efter sjalarnas namn står inom parantes vad för sort det är.



Insåg att jag var den enda hittills som är av den åsikten :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
#146578
Jag tycker det vore bra med en rubrik, färre underforum och så kan man använda sök-funktionen tex "sök: taylormade i forum: sjalrecensioner"

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?