Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken arm bär du med om du bär utan sjal?

Höger -är högerhänt
39
41%
Höger -är vänsterhänt
5
5%
Vänster -är högerhänt
44
47%
Vänster -är vänsterhänt
6
6%
Användarens profilbild
Av mica
#141802
Bär med höger för att ha vänster fri. Och nu är jag så mycket starkare på höger så det tar emot att bära med vänster. :?
Användarens profilbild
Av amöba
#141804
Jag bär med båda - allt beror på vad jag ska göra. Fixar jag behöver jag högerhanden fri och bär med vänster arm. Bär jag bara för gosets skull kan jag lika gärna bära med höger arm eftersom jag är starkare där.
Användarens profilbild
Av Mi
#141821
Jag bär med och utan sjal på höger sida av den enkla anledningen att jag är så totalt vänsterhänt 8)

Dömd till att vara dålig mamma? :P
Användarens profilbild
Av mejamy
#141826
Ja, det blir nog mest höger arm, eftersom jag är starkast i den...Måste jag göra något så sätter jag henne i ringisen numera. Håller med om att det var en mycket märklig undersökning :shock:
Användarens profilbild
Av jazoo
#141830
Bär med båda, men mest höger. Jag älskar inte mitt barn alls.... *saknar en smiley som knackar sig själv i huvudet för att symbolisera "koko bäng" typ*
Användarens profilbild
Av Blixa
#141834
Jazzo: en sådan :duh: ? : duh : fast utan mellanslag. Finns under "visa fler smilies"
Användarens profilbild
Av mojsan
#141954
..bär med vänster, är så himla högerhänt att jag fumlar om jag försöker annat än styrkekrävande saker med vänster... som att fånga vantar, hiva upp nycklar att låsa upp dörrar med, trycka portkoder... då behöver jag högerhanden fri! Vänster är även dör bella sitter i ringis o kortsjal.
Av Sussi med Maja
#142056
Jag har alltid burit på vänster arm/höft vilket resulterat i en stundtals värkande vänsterhöft... :(
Användarens profilbild
Av aneeha
#142081
Å fy, då är jag också dålig mamma! Men jag är så himla klen i vänstern!!
Användarens profilbild
Av mallinpallin
#142091
Vi verkar vara många dåliga mammor här
Tur att man inte tror på sånt :P
Användarens profilbild
Av Suskiv
#142143
Jag bär med vänsteramen för att kunna ha högerarmen fri. Är högerhänt
Användarens profilbild
Av Aurian
#142151
Jag bär med höger, eller så bär jag ett barn på varsin arm. Det tyngsta på höger sida helst.
Av nanook
#142504
Bär med vänster, är från grunden vänsterhänt. Men var tvungen att bli högerhänt efter en olycka (ca 7 år sen). Använder nu båda händer lika mycket.
Användarens profilbild
Av Clärchen
#142508
Sannasmamma skrev:Jag bär med höger och jag är kärleksfull :heart:
ja määä
Användarens profilbild
Av Molla
#143510
Ja, det blev ju nastan 50/50 :)
Undersökningen ar urfanig, laste om den för nagra ar sedan (om det nu inte var ett daligt aprilskamt typ :wink: ) Minns inte var.

Det gick ut pa, tror jag, att om du bar pa vanster arm sa har du barnet narmare ditt hjarta och sa undersökte man da om det hade ngt med mammans koppling till barnet att göra och kom fram till att högerhandsmammorna hade fler krav pa sina barn, typ. Och att vansterhandsmammorna da alltsa visade mer kravlös karlek.
:roll:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?