Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken arm bär du med om du bär utan sjal?

Höger -är högerhänt
39
41%
Höger -är vänsterhänt
5
5%
Vänster -är högerhänt
44
47%
Vänster -är vänsterhänt
6
6%
Användarens profilbild
Av Molla
#141712
Nu tar jag Ansos fraga (knytinstruktioner, vilken sida har du ringsjalen) och gör om den lite.
Om du bar utan sjal, vilken arm haller du da barnet med?

Appropa att A.W. pastar att alla mammor har det gemensamt att bara m. vanster arm, och att jag ngnstans last att "omtanksamma karleksfulla mammor bar med vanster, de prestationskravande mindre karleksfulla bar med höger... Enligt undersökningar alltsa!
Jag ar alltsa en "dalig" mamma, ville bara kolla med er... :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#141714
Jag bär med höger och jag är kärleksfull :heart:
Användarens profilbild
Av diddeldi
#141719
jag bär med vänster för att ha höger hand fri. jag är högerhänt.

fast jag borde variera mig mer, jag får ont i vänster hand :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
#141721
Jag bär oxå med höger hand. Har han på samma sida som med ringsjalen.
Användarens profilbild
Av Anso
#141724
Jag bär med höger och det gör min man också.
Känner mig hyfsat kärleksfull måste jag säga. :wink:
Av Tyche
#141738
Jag bär med båda, det som passar bäst för stunden men mest blir det nog med vänster så jag har höger fri :) (är högerhänt)
Användarens profilbild
Av tinkerbell
#141740
Jag bär med båda! Men mest är det nog vänster för att ha högerhanden fri.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
#141744
Ja, jösses. Tänk att "experter" kan då hitta på alla möjliga konstiga sätt att ge mammor dåligt samvete :lol:

Jag bär kärleksfullt med höger arm, om jag inte behöver ha högern fri för då växlar jag. :wink:

(är högerhänt)
Senast redigerad av Sara med alla barnen den ons feb 15, 2006 18:42, redigerad totalt 1 gånger.
Av Gummi
#141748
Jag bär honom med vänster arm men på höger sida av kroppen.
Och stödjer huvudet med högerarmen.
Av Aelia
#141750
Oj, jag svarade fel :roll:
Användarens profilbild
Av Eld77
#141755
Jag bär nästan jämt på vänster höft, och då blir det automatiskt vänsterhanden som stödjer.
(Samma sida som med ringsjalen.)
Användarens profilbild
Av Blixa
#141763
Jag bär nästan alltid med vänsterarmen om jag inte har sjal. Det beror enbart på att jag är totalt omotorisk med vänsterhanden och inte skulle kunna göra så mycket mer än öppna dörrar med vänstern om högerarmen var upptagen.
Vem gör de märkliga undersökningarna som visar på om man är kärleksfull eller inte utifrån hur man bär? :whut: Låter helt galet.
Användarens profilbild
Av Anna
#141800
jag bär oftast med båda armarna, tycker det blir för tungt på en arm, men oftast har jag då L liggndes på vänster armmed Huvudet vid avmbågen och ansiktet vänt utåt och så släpper jag höger hand när det behövs så jag får väll säga att jag bär på vänster. är jag på höften så växlar jag nog lite beroende på vad jag gör. Håller jag på med något så sitter han på vänster så jag kan använda min höger och gör jag inget annat så sitter han på höger för där är jag starkast.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?