Aktuellt datum och tid: tis mar 02, 2021 02:16
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
Cisco skrev:Vad tror ni om de här?
http://www.cykelbanditten.se/sv/laadcyk ... -fast.html
Sanna81 skrev:Tror ni att det går att sälja en Nordic Cab som är trasig så att hjulet som behövs för att den ska fungera som barnvagn är trasigt, eller måste man se till att få den lagad först i så fall? Just nu står den utomhus i snön och tappar värde för varje snöflinga antar jag (även om den har ett överdrag så snön inte kommer direkt på den). Förra vintern som den stod ute blev klädseln lite mögelprickig också, och det antar jag inte gör den mer lättsåld precis...
Men det är bara att inse, vi lär inte använda den mer. En del blev den använd första sommaren, men blev vi för lata för att orka dra den extra vikten och cykelstolen blev mer attraktiv sommarhalvåret, och på vintern blir det bara buss för hela slanten.
Cisco skrev:Alltså. Maken fick nyss en cargobike i 30-årspresent![]()
Nu är frågan. Frakta bebis, nu 7 månader, i en sådan? Hur?
Elin G skrev:Cisco skrev:Alltså. Maken fick nyss en cargobike i 30-årspresent![]()
Spänn fast en bilbarnstol om det får plats. Eller en barnvagnsinsats. Nolina har en speciell cykelstol för lådcykel som jag också funderar på att köpa.
Nolina skrev:Cisco skrev:Elin G skrev:Cisco skrev:Alltså. Maken fick nyss en cargobike i 30-årspresent![]()
Spänn fast en bilbarnstol om det får plats. Eller en barnvagnsinsats. Nolina har en speciell cykelstol för lådcykel som jag också funderar på att köpa.
Menar du ett babyskydd eller en "riktig" bilbarnstol?
Babboe har en barnsits som jag funderar på om den passar. Har mailar och frågat hur den fästs:)
Niholas; är det en stol att fästa i lådan eller bakpå cykeln?
Jag har den ifrån babboe i en annan lådcykel än babboes. Den fäst med skruv i bänken och ryggen. Min lådcykel är som cargobiken så den fungerar i den.
Det är jag som är nolina alltså
Cisco skrev:Nolina skrev:Cisco skrev:Elin G skrev:Cisco skrev:Alltså. Maken fick nyss en cargobike i 30-årspresent![]()
Menar du ett babyskydd eller en "riktig" bilbarnstol?
Babboe har en barnsits som jag funderar på om den passar. Har mailar och frågat hur den fästs:)
Niholas; är det en stol att fästa i lådan eller bakpå cykeln?
Jag har den ifrån babboe i en annan lådcykel än babboes. Den fäst med skruv i bänken och ryggen. Min lådcykel är som cargobiken så den fungerar i den.
Det är jag som är nolina alltså
Haha, där läste jag visst för snabbt! Tack för infon
Det roliga är att nu när jag har googlat så har Nihola en liknande baby seat som babboe!
Cisco skrev:Alltså. Maken fick nyss en cargobike i 30-årspresent![]()
Nolina skrev:Cisco skrev:Oj, vilken leveranstid!!
Ja, det var just det. Jag tror de missade att beställa ifrån Holland och sen beställde fel för sen tog det bara en vecka innan jag fått rätt efter att ha anmält dem på paypal
Det var ingen rolig historia att beställa ifrån babboe.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster