cykelbarn : BäraBarn - Sida 20 • sjalbarn.se

Aktuellt datum och tid: lör okt 20, 2018 13:33

cykelbarn

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: krakri, Asia, God_cares, Tyche, Hell Cat

Re: cykelbarn

Inläggav Ashe » tis sep 25, 2018 18:26

I dag gick den äntligen iväg! Hur går det för er cykel evano?
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Ashe
SjalGuru
SjalGuru

Inläggav evano » tis sep 25, 2018 21:02

Ashe skrev:I dag gick den äntligen iväg! Hur går det för er cykel evano?

Jättekul :) Har inte hört något om den sedan jag fick mejl om buggen, men såg på Facebook-sidan att Simon trodde övriga beställningar skulle gå iväg den här veckan också. Du får berätta när du fått den hur det gick och hur det känns med den nya cykeln :)
evano
SjalVan
SjalVan

Inläggav Ashe » tis sep 25, 2018 21:38

evano skrev:

Jättekul :) Har inte hört något om den sedan jag fick mejl om buggen, men såg på Facebook-sidan att Simon trodde övriga beställningar skulle gå iväg den här veckan också. Du får berätta när du fått den hur det gick och hur det känns med den nya cykeln :)

Ja jag såg också. Det är jag som är Helene och den orangea cykeln är min. 😍
Nu verkar DHL ha fördröjt sändningen av nån anledning. Men jag hoppas den hinner komma senast torsdag så jag hinner provcykla utan barn några gånger.
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Ashe
SjalGuru
SjalGuru

Inläggav Ashe » tor sep 27, 2018 10:45

Ashe skrev:
evano skrev:

Ja jag såg också. Det är jag som är Helene och den orangea cykeln är min. 😍
Nu verkar DHL ha fördröjt sändningen av nån anledning. Men jag hoppas den hinner komma senast torsdag så jag hinner provcykla utan barn några gånger.

Fortfarande fördröjd leverans. :-( Eller igen snarare. Jag trodde den var på gång i går förmiddag för då stod det att den behandlades på terminal, sen vid åtta på kvällen så var den kvar i Hägersten och det står fördröjd igen. :?
Jag vill ha min cykel.
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Ashe
SjalGuru
SjalGuru

Inläggav Ashe » tor okt 04, 2018 18:12

I går kom den äntligen.
Hade fullt upp i går med möte hos begravningsbyrån och sånt, men i dag har vi cyklat lite både med och utan barn i låda och på pakethållaren. Vi har bara cyklat runt kvarteret, men vi är SÅ nöjd. Den är vinglig i början, men går superfint när man fått upp farten. Det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig, men det känns redan bra. Och barnen älskar den!
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Ashe
SjalGuru
SjalGuru

Inläggav evano » tor okt 04, 2018 20:06

Ashe skrev:I går kom den äntligen.
Hade fullt upp i går med möte hos begravningsbyrån och sånt, men i dag har vi cyklat lite både med och utan barn i låda och på pakethållaren. Vi har bara cyklat runt kvarteret, men vi är SÅ nöjd. Den är vinglig i början, men går superfint när man fått upp farten. Det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig, men det känns redan bra. Och barnen älskar den!

Begravningsbyrå, det låter allvarligt :(

Kul att cykeln äntligen kommit. Jag väntar fortfarande på min, igår sa Simon att vi skulle kunna få den innan helgen men eftersom jag inte hört något om att den gått iväg så misstänker jag att det inte blir så.
evano
SjalVan
SjalVan

Inläggav Ashe » fre okt 05, 2018 18:49

evano skrev:
Ashe skrev:I går kom den äntligen.

Begravningsbyrå, det låter allvarligt :(

Kul att cykeln äntligen kommit. Jag väntar fortfarande på min, igår sa Simon att vi skulle kunna få den innan helgen men eftersom jag inte hört något om att den gått iväg så misstänker jag att det inte blir så.

Jo, min pappa dog för en vecka sedan så det är jättetråkigt.
Minsta tog bort gipset för två veckor sedan, och i dag bröt mellanbarnet armen. :roll:
Så jag har en lite svacka just nu kan man säga.

Vad synd att den inte har kommit än. Jobbigt att det ska ta sån tid!
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Ashe
SjalGuru
SjalGuru

Inläggav evano » lör okt 06, 2018 10:14

Minsta tog bort gipset för två veckor sedan, och i dag bröt mellanbarnet armen. :roll:

Jättetråkigt att höra att din pappa gått bort och att du behövt drabbas av så mycket på en gång. :heart:

DHL har sagt att de ska köra ut min cykel på måndag, så snart är vi cykelkompisar
evano
SjalVan
SjalVan

Inläggav Ashe » tor okt 18, 2018 09:01

evano skrev:

Jättetråkigt att höra att din pappa gått bort och att du behövt drabbas av så mycket på en gång. :heart:

DHL har sagt att de ska köra ut min cykel på måndag, så snart är vi cykelkompisar

Hur går det med cykeln? Vi är jättenöjd men längtar efter regnskyddet.
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Ashe
SjalGuru
SjalGuru

Föregående

Återgå till BäraBarn